הכירו את "היקארי", חברת הקוסמטיקה שאפילו בית המלוכה בספרד עושה לה כבוד

הודות לפטנט ייחודי פורץ דרך ונוכחות בינלאומית מכובדת, הצליחה חברת "היקארי" לכבוש את המדפים של מיליוני נשים ברחבי העולם. המטרה הבאה: דובאי!

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לכולנו לקיים אורח חיים יצירתי וקל, כשהמודעות למראה החיצוני גבוהה יותר מבעבר. בהתאמה – זוהי ללא ספק שעתן היפה של חברות הקוסמטיקה, המבקשות לסייע לנו לשמור על מראה צעיר, חיוני ומטופח. בין שלל השמות המוכרים, נמצאת חברת "היקארי", מייסודה של אור פוקס ובניהולו של ד"ר אסף זעירא.

הגדולה האמיתית של "היקארי", שחקנית צעירה אך חזקה בשוק האסתטיקה העולמי כבר 13 שנה, נעוצה בעובדה שאינה רק מבטיחה, היא גם מקיימת עם אסמכתאות מדעיות מוכחות, ולאחרונה, באמתחתה גם 4 מוצרים שזכו בפרסים בתחרות בינלאומית חשובה בלונדון.

"הקמנו את היקארי מתוך ההבנה והצורך בחדשנות", מספר ד"ר אסף זעירא, מנכ"ל החברה ומבאר: "אף על פי שלכל אחת תחום ההתמחות שלה, עדיין רוב חברות הקוסמטיקה פועלות על פי אותו דפוס", זעירא מתייחס לעובדה כי מדפי הפארמים רוויים בתכשירים המטפלים בסימפטומים ולא בבעיה.

"למשל אדם שמגיע לרופא עם כאב בטן. לאחר סדרת בדיקות מתברר שיש לו בעיה בכבד והרופא מחליט לרשום לו משככי כאבים. הרופא לא מטפל בבעיה בכבד, אלא רק בסימפטום – הכאב", אומר זעירא ומסביר: "כך גם בשוק הקוסמטיקה המקצועי. אם מישהי מגיעה אל הקוסמטיקאית עם בעיית קמטים, היא מציעה לה מהמדף תכשיר שיטפל בסימפטום וישפר את הקמטים לזמן מה אך לא יפתור את הבעיה – וכאן החלטנו לפעול".

מדע בשירות הקוסמטיקה
הבעיה אליה זעירא מתייחס היא בלתי נמנעת ונוגעת בכולנו – ההזדקנות הכרונולוגית של העור.

מעיין הנעורים הנכסף עדיין לא נמצא, אך ב"היקארי" גייסו את מיטב המוחות כדי למצוא נוסחה, שאומנם לא מבטיחה חיי נצח, אבל בוודאי תסייע לעכב את תהליכי ההזדקנות הבלתי נמנעים ולהעניק למיליוני משתמשים בארץ ובעולם מראה צעיר ונחשק.

"מחקרים שנעשו באוניברסיטאות MIT ו-הארוורד גילו כי ברגע שריכוז מולקולת ה-NAD (ניקוטינאמיד אדנין דינוקלאוטיד) בגוף עולה, היא מעוררת גנים מאריכי חיים וכך הגוף מגביר תהליכי תיקון. תיקון למול הזדקנות, שהיא בסך כל הצטברות של קלקולים עד קריסה מוחלטת", מציין זעירא.

בתוך כך, גייסה החברה שורת פרופסורים מהאוניברסיטה העברית לפיתוח פטנט שישנה את עולם הקוסמטיקה לעד. "היינו צוות של ארבעה." מספר זעירא. "יחד הגענו לפריצת דרך והצלחנו לייצר קדימונים של מולקולת ה-NAD (שאינה זמינה לגוף והיא מורכבת רק בתוך התאים מתוך הקדימונים שלה). אתגר גדול שעמד לפנינו היה לשמור את המרכיבים הללו מכל מגע אפשרי עם המים שבתוך התכשיר", הוא אומר ומוסיף "אחד הפרופסורים יצר מערכת קפסולציה אטומה למים ובתוכה הוטמנו המרכיבים".

עם הפנים קדימה
רכיב הפטנט הייחודי של חברת "היקארי" הוא השחקן המרכזי בליין מוצרי הזהב של החברה – "מעיין הנעורים" (FOUNTAIN OF YOUTH).

"אל מרכז המבקרים המפואר שלנו מגיעים נציגים של חברות מכל העולם כדי ללמוד על פריצת הדרך המדעית שלנו", מספרת אור פוקס, מייסדת "היקארי". "הודות לפריצת הדרך שעשינו בתחום ועם שיווק מינימלי, שמנו כבר נישא למרחוק".

פוקס מתייחסת לפריסה הנרחבת של החברה ברחבי הגלובוס. כיום משווקת "היקארי" את מוצריה ברחבי אירופה, בסין ומככבת בבתי המלוכה של ספרד וכוויית. בקרוב אגב יככבו מוצרי החברה גם בדובאי.

מעבר לסדרת הזהב הייחודית, לחברת"היקארי" ליין נוסף "הישיר לדרמיס" (DERMIS DIRECT), המיועד לשימוש עם מכשירים מגבירי החדרה כגון מחטי מזותרפיה. "מוצר הדגל של ליין הדרמיס דיירקט הוא המזו-קוקטייל המיועד לשוק המקצועי. בתחום הזה נרשמות תוצאות מרשימות בטיפול בצלקות, בהבהרה, קמטים וקמטוטים" מתגאה זעירא. "למזו-קוקטיילים יש גם מוצרים מקבילים לשימוש ביתי – סרומים מסדרת תרפי המכילים את כל מרכיבי המזו-קוקטיילים ואשר מותאמים לשימוש יומיומי".

ד"ר זעירא ופוקס אינם נחים. כיום ממשיכה חברת "היקארי" במחקריה המדעיים כדי להעניק לעולם את הבשורה הבאה של תעשיית הקוסמטיקה. "כיום אנו עובדים על ליין חדש של תוספי מזון בשילוב פטריות כמרכיב פעיל בתחום האנטי אייג'ינג", מסכמת פוקס ומחדדת: "לא נחשוף כאן את כל הסודות כמובן, אבל יש בהחלט למה לצפות".

דילוג לתוכן